Warsztat Aktywnej Rehabilitacji dla dzieci w Gdańsku, 12-14.01.2024. Na zdjęciu uczestnicy i kadra warsztatu podczas spaceru przez park.

Styczniowy warsztat AR w Gdańsku

W pierwszym dniu ferii – 12 stycznia 2024 roku, 5 uczestników projektu „Kompleksowa aktywizacja społeczna dzieci w wieku 4-16 lat poruszających się na wózku inwalidzkim VIII”,  wraz z naszą wspaniałą kadrą, wybrało się na warsztat do Gdańska.

Po podróży PKP i zameldowaniu w hotelu, ruszyliśmy na wieczorny spacer po Starym Mieście.

W sobotę po śniadaniu dotarliśmy na miejsce, które każdy Polak powinien odwiedzić i nawet schody  nie były nam straszne. Mowa oczywiście o Westerplatte.

Następnym punktem naszej wycieczki było gdańskie molo. Dzięki temu mogliśmy przetestować dostępność komunikacji miejskiej w Gdańsku. Po spacerze nad polskim morzem, ruszyliśmy na obiad . W restauracji mieliśmy okazję spotkać Skolima – polskiego piosenkarza, który zamienił z nami kilka zdań i zrobił sobie z nami zdjęcie. Bardzo miło było nam poznać.

Wieczorem każdy miał za zadanie zrobić sobie samemu kolację z produktów, które wcześniej kupiliśmy w sklepie. Posiłek okazał się zjadliwy, nawet smaczny.

Sobotę zakończyliśmy na rozmowach i grze w tenisa stołowego. Niestety w niedzielę po śniadaniu musieliśmy się spakować i wracać do Wrocławia, ale wszystkim pozostały wspaniałe wspomnienia.

Dziękujemy za obecność i zaangażowanie

Projekt finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych